Praktyki wydawnicze na świecie wskazują, że sam marketing nie prowadzi do sprzedaży milionów egzemplarzy wybranego tytułu. Kryje się za tym coś więcej. Utworzone przez Matthew L. Jockersa – Stanford Literary Lab skupia się na analizie tekstu w przekonaniu, że komputery mogą odczytywać książki w sposób, który nie jest dostępny dla ludzi. I tu wkracza sztuczna inteligencja, której pojawienie się w naszym codziennym życiu nadal budzi wiele kontrowersji i pytań.
Z tej okazji nagraliśmy film z serii – Czego nie wiedziałeś o AI w branży Wydawniczej lub bałeś się zapytać 😊
Krzysztof Sopyła, CEO firmy Ermlab Software, opowiada o tym, jak to się dzieje, że sztuczna inteligencja czyta książki, jak pracuje oraz jakie dane i informacje jest w stanie pozyskać podczas „czytania” książki.
Oglądając film dowiecie się także:
- Czy sztuczna inteligencja może ułatwić życie Wydawcom?
- Jakie modele uczenia maszynowego wykorzystuje się przy analizie tekstu?
- Kto zajmuje się interpretacją i analizą danych?
- Po co potrzebni są literaturoznawcy przy pracy z AI?
- Czy sztuczna inteligencja już wkrótce zastąpi człowieka?
- Czym są NERY?
- Czy AI może pomoc w promocji książki?
- Jak podać treść książki w postaci wektora?
- A przede wszystkim czy działania AI są bezpieczne?
Zapraszamy do oglądania!