plenLiteracka Sp. z o.o.    |   Olsztyn, ul. Trylińskiego 16 (budynek B3)
+48 883 00 88 22

Praktyki wydawnicze na świecie wskazują, że sam marketing nie prowadzi do sprzedaży milionów egzemplarzy wybranego tytułu. Kryje się za tym coś więcej. Utworzone przez Matthew L. Jockersa – Stanford Literary Lab skupia się na analizie tekstu w przekonaniu, że komputery mogą odczytywać książki w sposób, który nie jest dostępny dla ludzi. I tu wkracza sztuczna inteligencja, której pojawienie się w naszym codziennym życiu nadal budzi wiele kontrowersji i pytań.

Z tej okazji nagraliśmy film z serii – Czego nie wiedziałeś o AI w branży Wydawniczej lub bałeś się zapytać 😊

Krzysztof Sopyła, CEO firmy Ermlab Software, opowiada o tym, jak to się dzieje, że sztuczna inteligencja czyta książki, jak pracuje oraz jakie dane i informacje jest w  stanie pozyskać podczas „czytania” książki.

Oglądając film dowiecie się także:

  • Czy sztuczna inteligencja może ułatwić życie Wydawcom?
  • Jakie modele uczenia maszynowego wykorzystuje się przy analizie tekstu?
  • Kto zajmuje się interpretacją i analizą danych?
  • Po co potrzebni są literaturoznawcy przy pracy z AI?
  • Czy sztuczna inteligencja już wkrótce zastąpi człowieka?
  • Czym są NERY?
  • Czy AI może pomoc w promocji książki?
  • Jak podać treść książki w postaci wektora?
  • A przede wszystkim czy działania AI są bezpieczne?

Zapraszamy do oglądania!

Related Posts

Leave a Reply