plenLiteracka Sp. z o.o.    |   Olsztyn, ul. Lanca 2/5
+48 883 00 88 22

Konferencja Book Marketing

W tym roku po raz pierwszy Poznańskim Targom Książki (6-7 marca 2020 r.) towarzyszyć będzie Book Marketing – cykl szkoleń i prelekcji dla wydawców, księgarzy, biblitekarzy, pracowników działów promocji, ale także dla twórców, którzy chcą zadbać o markę osobistą i widoczność ich dzieł, blogerów i wszystkich tych, którzy swoje zainteresowanie skupiają na książce! To doskonała okazja do podniesienia swoich kompetencji w zakresie promocji i sprzedaży książek, marketingu wydawniczego czy reklamy wydarzeń literackich.

Konferencja Book Marketing to dwudniowe wydarzenie, podczas którego czołowi specjaliści PR i marketingu oraz pisarze i naukowcy skupią się na potrzebach i możliwościach rynku książki oraz podzielą wiedzą na temat promocji książek i kondycji czytelników w erze social mediów i big data. O swoich doświadczeniach opowie podczas panelu m.in. Katarzyna Bonda – najpopularniejsza autorka powieści kryminalnych w Polsce. Wśród prelegentów jest również Paweł Tkaczyk – ekspert w zakresie budowania marki, który współpracował z HBO, Sony oraz Orange. Konferencja Book Marketing to wydarzenie dedykowane wydawcom, księgarzom, bibliotekarzom, pracownikom działów promocji, ale też twórcom, selfpublisherom i influencerom. To przestrzeń do wymiany wiedzy, poglądów i doświadczeń między przedstawicielami świata książki.

Marketing wydawniczy i promocja rynku książki od A do Z
W gronie prelegentów konferencji Book Marketing znajdują się zarówno pisarze, jak i eksperci w dziedzinie marketingu, sprzedaży i budowania wizerunku.

Jak zbudować społeczność wokół wydawnictwa i instytucji kultury? Jak uwieść czytelnika? Jak dotrzeć do mediów, blogerów i influencerów? Co zrobić, aby zwiększyć sprzedaż? To tylko niektóre pytania, na które odpowiedzi podadzą m.in. Paweł Tkaczyk, Artur Kurasiński, Wojciech Kardyś, Tomasz Palak, Maciej Raczak i wielu innych. Wśród gości znajdzie się także Katarzyna Bonda, najpopularniejsza polska autorka powieści kryminalnych, która opowie, jak widzi współpracę z wydawcami i na co zwraca uwagę, wybierając wydawcę; poradzi też, co zrobić, by osiągnąć sukces wydawniczy.

Podczas konferencji można będzie dowiedzieć się, jak w swojej codziennej pracy wykorzystać potęgę Internet i social media. Eksperci pomogą zwiększyć rozpoznawalność marki czy tytułu. Odkryją także tajniki, trendy, strategie i najnowsze metody promocji.

Marketingowe SOS i VIP Room
Oprócz części szkoleniowej organizatorzy przygotowali wydarzenia towarzyszące. Planowane na czas wydarzenia Pogotowie Marketingowe to strefa szybkich konsultacji dostępna dla każdego uczestnika konferencji, który będzie chciał skorzystać z ekspresowej indywidualnej porady dotyczącej marketingu internetowego. Dodatkowo organizatorzy przygotowują specjalną strefę VIP z myślą o pisarzach, wydawcach, przedstawicielach mediów, blogerach – to właśnie tam można będzie w klimatycznym otoczeniu porozmawiać w kuluarach, nawiązać nowe znajomości czy przedyskutować inspirujące pomysły!

Miejsce spotkania i bilety
Konferencja odbędzie się podczas Poznańskich Targów Książki 2020: rozpocznie się 6 marca (piątek) i potrwa do 7 marca (sobota). Na prelekcje zapraszamy do sali GH, z kolei na warsztaty do sali CD na piętrze pawilonu numer 7 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Bilety dostępne są na stronie: https://tobilet.pl/konferencja-book-marketing-2020.html.

Bilet PREMIUM upoważnia do wejścia do VIP Roomu, a także skorzystania z darmowego parkingu oraz obiadu w restauracji Garden City na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Uwaga! Na warsztaty w ramach Book Marketingu obowiązuje rezerwacja miejsc pod adresem bookmarketing@wordpress2382069.home.pl – gdy otrzymasz bilet, napisz do nas wiadomość z informacją, w których warsztatach weźmiesz udział. Miejsca na warsztaty są ograniczone – decyduje kolejność zgłoszenia!

Jeżeli jesteś wystawcą Poznańskich Targów Książki 2020 to sprawdź specjalną ofertę tutaj!

Program

Piątek – 06.03.2020
Prelekcje

11:00-12:00 Pisz i sprzedawaj legalnie. Prelegent: Tomasz Palak
12:00-13:00 Budowanie społeczności wokół wydawnictwa, instytucji kultury, osoby. Prelegent: Paweł Tkaczyk
14:00-15:00 Homo sum, humani nihil a me alienum puto. O trzech wymiarach ludzkiego marketingu. Prelegent: Tomasz Manikowski
15:00-16:00 Storytelling w biznesie – opowiadaj i stań się opowieścią, fascynuj słowem. Prelegent: Adam Pioch
16:00-17:00 Jak zwiększyć ruch na stronie i rozpoznawalność marki za pomocą content marketingu. Prelegent: Maciej Raczak

Piątek – 06.03.2020
Warsztaty – obowiązkowa rezerwacja miejsca / decyduje kolejność zgłoszeń

13:00-14:15 Ecommerce dla Wydawcy i Księgarza. Zabiegi zwiększające sprzedaż – od UX przez wsparcie sprzedaży działaniami prokonsumenckimi. Prelegent: Maciej Raczak

17:00-18:00 Budowanie i wspieranie marki za pomocą monitoringu Internetu. Prelegent: Mikołaj Winkiel z Brand 24

Sobota – 07.03.2020
Prelekcje

11:00-12:00 Jak tworzyć i promować książki w erze social mediów. Prelegent: Artur Kurasiński
12:00-13:00 Budowanie marki w oparciu o literaturę. Prelegent: Przemysław Staroń
14:00-15:30 Od pomysłu do zysku – proces wydawniczy, promocja i sprzedaż książki z punktu widzenia autora. Prelegentka: Katarzyna Bonda

Sobota – 07.03.2020
Warsztaty – obowiązkowa rezerwacja miejsca / decyduje kolejność zgłoszeń

11-12:30 Knujemy i spiskujemy, czyli wymyślamy kryminał – warsztaty kreatywnego pisania z Piotrem Bojarskim | Maszyna do Pisania
13:00-14:00 Jak współpracować z influencerami? Trendy, strategie, metody. Prelegent: Wojciech Kardyś
15:30-16:30 Al jako narzędzie nowoczesnego procesu wydawniczego. Prelegent: Dr Krzysztof Sopyła

_

Organizatorzy:

Grupa MTP
ul. Głogowska 14
60-734 Poznań
ksiazka@grupamtp.pl

Literacka Sp. z o.o.
ul. Trylińskiego 14
10-683 Olsztyn
bookmarketing@wordpress2382069.home.pl
883 00 88 22

Partner:

Related Posts

Leave a Reply